top of page

הגעתי קצת אחרי 49, עם עודף משקל וטרום סכרת

נאבקת עם עודף משקל, טרום-סכרת, שינה לא טובה, ובעיות בריאותיות הנלוות לכל המצב. ניסיתי דיאטות רבות ותוכניות הרזיה בעבר, אבל נראה ששום דבר לא עבד. זה היה עד שפגשתי את אסנת, הדיאטנית והמדקרת שלי.




כשפגשתי אותה לראשונה הבנתי שהגעתי למקום הנכון. עברה שנה. 30 פגישות. ו-12 ק"ג פחות. בדיוק מה שהייתי זקוקה לו. המפגשים ושיטת הטיפול הוכיחו את עצמם כנקודת המפנה במסע שלי לקראת אורח חיים בריא יותר.


השילוב של הדרכה תזונתית עם דיקור סיני היו עבורי נוסחה מנצחת. אסנת הבינה שבעיות המשקל שלי אינן קשורות רק לאוכל ופעילות גופנית, אלא קשורות גם לרגש ולנפש. היא נקטה בגישה הוליסטית למסע שלי, תוך התייחסות להיבטים פיזיים ורגשיים של הבריאות שלי.

בפגישות הראשונות שוחחנו על ההיסטוריה הרפואית שלי, הרגלי החיים הנוכחיים והעדפות התזונה שלי. דיברנו גם על החשיבות של שמירה על פעילות גופנית, שינה מספקת וניהול רמות הלחץ. אסנת בנתה לי תוכנית תזונה מותאמת אישית שתהיה מעשית לאורח החיים שלי.


בנוסף לייעוץ תזונתי, היא טיפלה בי בדיקור סיני ויפני לאיזון מערכות הגוף, לחיזוק מערכת החיסון בעיקר ,איזון ההורמונים, איזון רמות הסטרס ועידוד המטבוליזם. הדיקור עזר לי להמריץ את חילוף החומרים שלי ולשפר את מערכת העיכול שלי. המפגשים גם עזרו להקל על כל מתח רגשי או פיזי שחוויתי, שהיה גורם חשוב במסע שלי לאורך התהליך.

במהלך השנה ראיתי שיפורים משמעותיים בבריאותי הכללית. הרגשתי אנרגטית יותר, קלילה יותר, העור שלי נראה קורן יותר ובאופן כללי מצב הרוח שלי השתפר. גיליתי גם שאני כבר לא חווה את אותה רמת התשוקה שהייתה לי בעבר לפחמימות וסוכרים.


המסע שלי לעבר אורח חיים בריא יותר לא הסתיים בפגישות. המשכתי לשלב את העצות התזונתיות והרגלי החיים שהמליצה לי אסנת בשגרת היום שלי, והצלחתי לשמור על הירידה במשקל. אני ממשיכה להגיע על בסיס קבוע ונהנית מאוד מכל טיפול.


הניסיון שלי הוא עדות לכוחה של גישה הוליסטית לירידה במשקל. המומחיות של אסנת הן כדיאטנית והן כמטפלת בדיקור סיני ויפני עזרו לי להשיג את יעדי הירידה במשקל ולשפר את הבריאות הכללית שלי. אם את נאבקת בירידה במשקל, אני ממליצה לך לפנות לאסנת ולאמץ את הגישה הוליסטית לקראת בריאות טובה יותר ואורח חיים נכון יותר.

לא מזמן חגגתי 50. הטיפולים עזרו לי באיזון ההורמונלי ושיפרו פלאים את איכות השינה. מרגישה קלילה כאילה, ואנרגטית מתמיד.


תודה על הטיפול, הייעוץ, ההכוונה והאמונה.

חג שמח❤

לימור


230 צפיות

בואי נדבר

טלפון: 054-4679732

אימייל: info@osnatjavits.com 

אפשר גם לשלוח ווטסאפ

 

כתובת

רחוב משה זטורי 2

(פינת בני משה 18)

תל אביב

קומת קרקע. חנייה צמודה חינם

 

מלאי פרטים ונחזור אלייך

...תודה שיצרת קשר. תיכף נדבר

  • Whatsapp
  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

 2023.  כל הזכויות שמורות לאסנת יעבץ

bottom of page