top of page

איזון משקל הגוף ואיזון הורמונלי בשיטות טיפול טבעיות, משפיע עלינו פיזית ונפשית בכל גיל

דבר המאפשר לכל אחת (ואחד) להרגיש ולהיראות נפלא תוך זמן קצר - גם כשנראה שאי אפשר.

כתבה שפורסמה במגזין דה-מרקר במדור גוף-נפש.

כתבה: גלי לויטה ליבוביץ




אי שם בצפון הישן והשקט של תל אביב, נמצא המרכז לרפואה אינטגרטיבית של אסנת יעבץ המציע מגוון טיפולים טבעיים, שיחד יוצרים מעטפת תומכת למכלול הגוף והנפש. התמהיל המותאם באופן אישי מורכב מתזונה קלינית, רפואה אלטרנטיבית כדוגמת דיקור סיני, יפני או קוסמטי, פסיכותרפיה, בדיקות דם לאבחון רגישויות למזון והתאמת תזונה אישית, טיפולי פנים מתקדמים, ועיסויי גוף. המרכז מתפרש על פני 100 מ"ר וכולל חמישה חדרי טיפולים.


"אף פעם לא מאוחר מדי לטיפולים טבעיים", מסבירה המייסדת והבעלים של המרכז, הדיאטנית הקלינית אסנת יעבץ, " על ידי אבחון נכון ניתן להציע טיפול פרסונלי ומקצועי בכל גיל". אסנת בוגרת תואר ראשון B.Sc בתזונה קלינית-האוניברסיטה העברית בירושלים, בעלת תואר Lic.Ac ברפואה סינית ממכללת מדיסין, בוגרת מסלול דו שנתי לטיפול ברפואה יפנית, דיקור קוסמטי ומורה מוסמכת ליוגה מטעם איגוד מורי היוגה בישראל ובוגרת קורס גיל המעבר, אוניברסיטת תל אביב.


כיצד מינפת את ניסיונך הרב לכדי מרכז אחד הוליסטי?

"המרכז נבנה צעד אחר צעד לאורך חיי האישיים והמקצועיים במשך יותר מ-20 שנה. במהלך הדרך הוספתי אלמנטים שונים כדי ליצור את המעטפת הפיזית והנפשית שיכולה לתת מענה הוליסטי שלם. לדוגמה, הטיפול בשומן ביטני (ויסצרלי) שנמצא עמוק בפנים ועוטף את האיברים הפנימים - הלב, הכבד, הלבלב ואיברים נוספים. שומן זה יכול לפגוע באיברים ולהפריש חומרים דלקתיים (ציטוקינים) שעלולים לגרום להתפתחות מחלות לב, יתר לחץ דם סוכרת וסרטן. טיפול יעיל בקליניקה כולל שילוב של דיקור גוף, דיקור אוזן, התאמת צמחים, תזונה נכונה, המלצות לפעילות גופנית ומסגרת תומכת".




דוגמה נוספת היא טיפול פנים בעקבות הרזיה. בחלק מהמקרים עור הפנים נופל. הטיפול מעודד ייצור של קולגן ואלסטין, מחייה וממצק את עור הפנים באמצעות שילוב של דיקור סיני קוסמטי עם מכשור טבעי ולא פולשני, מזותרפיה או גלי רדיו, והכל באופן טבעי.


בנוסף לטיפול בנערות ונשים, את מתמחה גם בגיל המעבר ובאוכלוסיית גיל המעבר, ותקופת הפרה-מנופאוזה...

"נכון, ויפה שעה אחת קודם. מגיל 45 ומעלה חלה ירידה ברמות האסטרוגן בגוף ויש ועלייה בשומן בטני, דבר שמקשה על הירידה במשקל. זאת בנוסף לתופעות פוטנציאליות כדוגמת גלי חום, נדודי שינה, כאבי ראש, נשירת שיער, מצבי רוח משתנים, דיכאון ועייפות. בנוסף לאפקט הבריאותי השלילי, ההשמנה משפיעה לרעה על מערכת החיסון ועל המצב הנפשי. התופעות הללו, במידה וישנן, יכולות להמשך מספר שנים וחשוב לטפל בהן.


"צורת הטיפול המתאימה למצבים אלו כוללת דיקור סיני ויפני (כלי מוכח קלינית) שבאמצעות מחטים פועל על נקודות מרכזיות בגוף, מסייע לאיזון ההורמונלי מפחית את תחושת הרעב והרצון לפחמימות ומתוקים, משפר את קשיי השינה ומפחית גלי חום, מסייע לחילוף החומרים ומוביל לשחרור אנדורפינים שאחראים להעלאת מצב הרוח. זאת בנוסף לתזונה מותאמת אישית, הכוללת בדיקות דם מתקדמות לרגישות למזון".


קליניקה שמבינה נשים לאורך החיים

יעבץ מגלה שהיא עצמה שואבת השראה מההצלחות של המטופלות שלה, החל מנערות ועד לנשים מבוגרות, כולל הגיל השלישי. "אנחנו חיים במציאות מתוחה ומורכבת אותה אי אפשר לשנות, אבל את המצב של כל אחת כאן ועכשיו כן. זאת באמצעות טיפולים לגוף ולנפש שיכולים ליצור חוסן נפשי, כי הבריאות, גם הגופנית וגם הנפשית, מתחילה במפנים", היא מסכמת בנימה של אופטימיות.


לינק לכתבה באתר דה-מרקר:


פה בשבילך,

אסנת









bottom of page