top of page

מבצע החודש וקצת על טיפול סיני קוסמטי לטיפול באקנה

דיקור סיני קוסמטי הוא אחד הטיפולים היעילים להצערת העור, הפחתת הקמטים והקמטוטים, עידוד ייצור הקולגן ואלסטין - וכתוצאה מכך שמירה על עור בריא חיוני ומוצק.

כשהכנסתי את הטיפול הזה לקליניקה לפני כ 15 שנים לא תיארתי לעצמי עד כמה הוא אפקטיבי. יש מטופלות רבות שכבר מתמידות בטיפול הזה כ 15 שנה (ואני ביניהן..)



משתפת בתוצאות המרשימות של הדיקור הקוסמטי באקנה. אקנה היא בעיה שכיחה, נפוצה בגיל ההתבגרות אך לא רק. יש לא מעט נשים בגילאי ה 30 פלוס שסובלות מאקנה הורמונלי.

לפי הרפואה הסינית אקנה יכולה להיווצר מסטרס, תזונה לא נכונה וחוסר איזון הורמונלי.

מעניין לדעת שיש קשר בין חיידקי המעיים למצב האקנה ולכן מומלץ לקחת פרוביוטיקה מתאימה.


הטיפול מורכב מ:

· אבחון – לשון, דופק, סימפטומים, בדיקות דם.

· דיקור בגוף ובפנים בנקודות שעוזרות להחלמת הפצעים והצלקות, בעזרת מחטים מיוחדות קטנות דקיקות ולא כואבות. העור מושפע ממצב האיברים והדיקור מטפל בחוסר / עודף באיברים השונים.

· הדיקור משולב באור פוטותרפי לריפוי הפצעים ובמסיכה מיוחדת.

· תזונה מותאמת אישית לריפוי האקנה.

· צמחים / ויטמינים – במידת הצורך.

· טיפול קוסמטי רפואי לניקוי העור והפחתת דלקתיות על ידי קוסמטיקאית רפואית מנוסה והתאמת תכשירים קוסמטיים לאקנה - במידת הצורך.


בשנים האחרונות עזרנו לרפא את האקנה בקרב מטופלים רבים, מה שהוביל לכך שהם לא נזקקים יותר להשתמש בתרופות לטפל באקנה, כגון אנטיביוטיקה או רואקטן.


מזמינה אתכם נערות / נערים בגיל ההתבגרות, נשים עם אקנה הורמונלי לבוא להתנסות בטיפול מרגיע, מאזן, יעיל ולא פחות חשוב - טבעי. שמחה לתת 15 אחוז הנחה על הטיפול הראשון בדיקור קוסמטי / טיפול קוסמטי רפואי.



מבצע החודש:

חברה מביאה חברה -

החברה מקבלת טיפול פנים ב 15 אחוז הנחה ממגוון טיפולי הפנים וביניהם מזותרפיה , גלי רדיו, וטיפולי אנטיאייג'ינג.

החברה ששלחה מקבלת טיפול יופי מפנק במתנה.


שיהיה חודש יוני מהנה ובריא.


שלכם,

אסנת

124 צפיות
bottom of page