top of page

מתי מתחילה נפילה של עור הפנים? מה אפשר לעשות עם זה? ואיך זה קשור למשקל הגוף?

עודכן: 15 באוג׳ 2020

הגיל, ירידה מהירה במשקל, וחשיפה רבה לשמש - הם שלושת הגורמים העיקריים המשפיעים על גמישות העור וחוזקו. עד גיל 35 תאי העור שלנו נמרצים בהתחדשות ובריפוי של עצמם, ולאחר מכן ייצור תאי עור חדשים מאט בהדרגה. הגמישות של העור פוחתת, מכיוון שהיא תלויה לא רק בתאי עור בריא, אלא גם בכמות סיבי קולגן ואלסטין המאפשרים לעור לחזור לגודלו המקורי. מתיחה וריפיון של העור בתהליך הרזייה מתרחש לא רק בגוף - גם עור הפנים עובר תהליך של מתיחה עם העלייה במשקל וכאשר מרזים, חשוב לעזור לעור הפנים להימנע מהיווצרות של קמטים, ריפיון ונפילה. ככל שהירידה תהיה מהירה יותר, כך הסיכוי לסימני ריפיון וקמטים גדול יותר.


איך מעכבים ודוחים ככל האפשר את נפילת עור הפנים (זה אפשרי), ומהם הטיפולים הטבעיים המומלצים לשימור עור פנים מוצק ומתוח (יש מה לעשות)



ההמלצה הראשונה ואחת החשובות ביותר היא לרדת לאט במשקל

מאמצע שנות השלושים מתחיל תהליך טבעי של ירידה בקצב חילוף החומרים והצטברות של שומן באיזור הבטן, מה שנקרא השמנה בטנית. בלחץ מהתופעה החדשה נשים מאמצות כל מיני דיאטות מהירות ללא ליווי מקצועי, ולפיכך ההמלצה החשובה ביותר שלי אליכן היא - להימנע מדיאטת כאסח! ולהתרחק מדיאטות בזק מהירות. הן לא בריאות. הן מזיקות לתהליך חילוף החומרים. הן מוציאות את הגוף מאיזון. והן פוגעות בעור הפנים.


רצוי לשמור על קצב ירידה מתון, של חצי קילו – קילו בשבוע, וכך לאפשר לעור להתרגל לאט למצב החדש ולשמור על המתיחות וטונוס שרירי הפנים. תני לעור את הזמן להתאים את עצמו לממדים החדשים של הגוף בתהליך הרזיה מתון ומקצועי, תוך הורדת משקל איטית. והורדה משמעותית באחוזי השומן. רצוי להקפיד בתהליך ההרזיה על פעילות גופנית סדירה, להשתמש בעקביות בחומרים נכונים בריכוזים המתאימים, כמו למשל סרום ויטמין סי שמשפיע על צפיפות הקולגן, פפטידים ביוממטים, בקרם הגנה ,וטיפולי פנים יעילים בתדירות קבועה.


כדי שהעור יהיה זוהר בריא ומוצק יש מגוון טיפולים בקליניקה שמעודדים את ייצור הקולגן והאלסטין שאחראים על מוצקות העור ועל מניעת ההתרופפות והנפילה של העור: דיקור סיני קוסמטי, מכשור מתקדם של גלי רדיו למיצוק העור, מזותרפיה, טיפולי פנים לחידוש העור והחדרת חומרים פעילים, וכמובן שימוש יומיומי במוצרים קוסמטים פעילים שמשלימים את הטיפולים בקליניקה. טיפולים אלו עובדים על השכבה האמצעית של העור שם מיוצר הקולגן וכך במהלך תהליך הירידה העור נראה מוצק יותר בריא יותר ובמילה אחת : צעיר יותר.

הטיפולים השונים נעשים במקביל לתהליך הירידה במשקל העודף ובאחוזי השומן וכך בסוף התהליך תהיי חטובה יותר, בריא היותר וקורנת יותר.


שימוש במוצרים קוסמטיים פעילים

שימוש נכון במוצרים קוסמטיים בהחלט יכול לשפר משמעותית את מצב העור ולעכב את ההזדקנות והנפילה של העור. המוצרים הקוסמטיים בקליניקה מטפלים בשכבת האפידרמיס (השכבה העליונה) ושכבת הדרמיס (השכבה העמוקה) בטכנולוגיה מתקדמת.

נשים שמטפלות בעצמן בצורה נכונה ובתדירות קבועה ייהנו מעור פנים מוצק ומתוח יותר ויעכבו ככל הניתן את נפילת עור הפנים.

קוסמטיקאית רפואית מטפלת בקליניקה במכשור מתקדם לטיפולי פנים המבוסס גלי רדיו, בו מועברת אנרגיה באופן בטוח ומבוקר לשכבות הדרמיס והאפידרמיס של עור הפנים, הגורמת לחימום מבוקר בשכבות העמוקות של הרקמה וגורמת לתהליך של חידוש העור, במהלכו נוצרים באופן טבעי סיבים חדשים של קולגן ואלסטין. הטכנולוגיה מאפשרת טיפול בכל סוגי העור ללא כאב ועם זמן החלמה מינימלי. הטיפול בטיחותי לא פולשני ועם הרבה שנות ניסיון ומחקר קליני. התוצאה היא עור חלק מוצק וצעיר יותר והטיפולים נעשים גם באזור הצוואר. ניתן ליצור שינוי נראה לעין ולתחזק אותו לאחר מכן בטיפולים חוזרים, לא רק במה שנוגע למרקם חלק יותר או לגוון אחיד יותר, אלא גם במיצוק ובהרמה של עור נפול ומדולדל.

דיקור קוסמטי, ומזותרפיה

דיקור קוסמטי הוא טיפול מהרפואה הסינית שקיים אלפי שנים ומשפיע מבפנים על החוץ. כשהאיברים מאוזנים ובריאים, זה משפיע על בריאות ומראה העור. לדוגמא חיזוק איבר הטחול שחולשה בו מתבטאת בצניחת איברים יטפל בעפעפיים נפולים, צניחה באזור הסנטר וכן הלאה.

בטיפול מחדירים מחטים קטנטנות בגדלים שונים לגוף ולפנים וכך מטפלים באיברים השונים המשפיעים על העור ובקמטוטים קמטים וכתמים.

הדיקור מעודד זרימה של דם וחמצן לעור הפנים והפציעה המיקרוסקופית מעודדת ייצור קולגן.

טיפול זה משתלב בצורה מושלמת עם הדיקור לירידה במשקל ובאחוזי השומן.

מזותרפיה מתבצעת באמצעות מכשיר המכיל בתוכו הרבה מחטים קטנטנות ודקיקות, וכך עוברים עם המכשיר על כל אזורי העור המיועדים לטיפול. מזו (אמצע) תרפיה (טיפול) נעשית בדרמיס; השכבה האמצעית של העור.

המזותרפיה מעודדת ייצור קולגן חדש וחלבונים האחראים על מיצוק העור.

בעזרת המזותרפיה נוצרת החדרה עמוקה יותר של מינרלים, ויטמינים, חומרים אנטי אוקסידנטים ותרכובות אנטי אייג'ינג איכותיות. כבר לאחר כמה טיפולים ניתן להבחין שעור מקומט ורפוי הופך באופן טבעי למלא יותר, גמיש יותר, מתוח יותר ומתמלא ברק וחיוניות.

והכי חשוב – הכל באופן טבעי.


מזמינה אותך לשמוע יותר.

שלך,

אסנת יעבץ

דיאטנית קלינית ומטפלת בדיקור סיני ויפני


592 צפיות
bottom of page