top of page

טיפולי פנים טבעיים שממש עובדים: מזותרפיה, גלי רדיו ודיקור קוסמטי

עודכן: 21 באפר׳ 2020

לקומסטיקה סינית ודיקור קוסמטי הגעתי קודם כל למען עצמי.

לקראת גיל 40 הרגשתי שאני חייבת לטפל בעור. נרתעתי מטיפולים פולשניים וחיפשתי לעצמי מענה טבעי ויחד עם זה יעיל. חקרתי ולמדתי שהדיקור – אותו אני מכירה היטב כדרך טיפול אפקטיבית לבעיות רפואיות – נותן מענה נהדר גם בהיבט הקוסמטי. נרשמתי לקורס והוסמכתי כמטפלת בדיקור קוסמטי, טסתי לראות איך עובדות קליניקות לדיקור קוסמטי בלונדון, מדריד וניו יורק ואני מטפלת בדיקור קוסמטי כבר מעל ל 10 שנים.


כמו בדיקור גוף ודיקור אוזן - גם בדיקור קוסמטי עובדים אותם עקרונות של הרפואה הסינית: כאשר האיברים הפנימיים יהיו מאוזנים המצב הכללי של העור ישתפר. הטחול, למשל, אחראי על החזקת האיברים במקומם - וכשהוא מאוזן – תהיה פחות צניחה של עור הפנים. יש נקודות דיקור בגוף שמשפיעות על הטחול. באותו אופן איזון של הכליות ישפיע על העור שמסביב לעיניים, קרי העיגולים השחורים. אז גם לנקודות אלו מחדירים מחטים קטנטנות. וכן הלאה.


אבל הדיקור הקוסמטי עושה עוד דבר: הוא יוצר סירקולציה טובה יותר של דם בעור הפנים ובכך מחיה את השכבות העמוקות יותר של עור הפנים. כתוצאה מהחדרת מחטים עדינות לתוך הקמטוטים נוצרת סוג של מיקרו-פציעה המעודדת את ייצור הקולגן והאלסטין באותו איזור – והם אלה שאחראים על גמישות עור הפנים ומיצוקו.

בשילוב עם דיקור קוסמטי, אני מטפלת גם בשתי טכניקות טבעיות נוספות, המבוססות על מיכשור מתקדם. טיפול אחד נקרא מזותרפיה והמכשיר השני מבוסס גלי רדיו.


המזותרפיה מתבצעת באמצעות מכשיר המכיל בתוכו ומפעיל הרבה מחטים קטנטנות ודקיקות, וכך עוברים עם המכשיר על כל אזורי העור המיועדים לטיפול. מזו (אמצע) תרפיה (טיפול) נעשית בדרמיס; השכבה האמצעית של העור. בעזרת המזותרפיה נוצרת החדרה עמוקה יותר של מינרלים, ויטמינים, חומרים אנטי אוקסידנטים ותרכובות אנטי אייג'ינג איכותיות. כבר לאחר ההזרקה הראשונה ניתן להבחין שעור מקומט ורפוי הופך למלא יותר, העור נהייה גמיש יותר, מתוח יותר ומתמלא ברק וחיוניות.



הטיפולים בגלי רדיו מבוססים על טכנולוגיה שיוצרת הרס מבוקר ומיקרוסקופי של תאי העור וכך מעודדת את העור לבנות את עצמו מחדש. האפקט דומה לפצע שהתמודדות של הגוף איתו מעצימה את בניית רקמות העור. הטיפול מונע נפילה של עור הפנים וממצק אותו כך שבסיומו של הטיפול עור הפנים נראה מלא יותר, מוצק יותר ובריא יותר.

על מנת לסייע בשימור התוצאות של טיפולי הפנים אני מתאימה ללקוחות תזונה בריאה ומאוזנת.


בשורה התחתונה – אנטאייג'ינג טבעי – יש דבר כזה

אם את בת 35+ שמעוניינת לטפל בעור הפנים ובחיוניות הכללית שלעיתים מפגינה ירידה בגילאים האלה – תמצאי כאן מענה שלם ומקיף.


והכי חשוב – הכל באופן טבעי.


מזמינה אותך לשמוע עוד...

אסנת

258 צפיות
bottom of page