top of page

מזותרפיה וגלי רדיו – שילוב של מכשירים מתקדמים בדיוק בזמן לטיפול בעור הפנים בחורף

עודכן: 3 בינו׳ 2020

יש טיפולים שעדיף להשאיר לחורף ועכשיו זה בדיוק הזמן. מזג אויר יבש וקר, שינויי טמפרטורות תכופים, שהייה במקומות סגורים ולא מאווררים וחימום מזגנים פוגעים בעור הפנים. מומלץ לא להזניח ולתת מענה מיידי, יעיל, ואינטנסיבי.



בקליניקה אנחנו מציעות שיקום לעור על ידי החדרת לחות אינטנסיבית וחידוש תאי העור באמצעות טיפולים ותכשירים מתקדמים טכנולוגית ומוצרית, בייחוד באמצעות שני מכשירים מתקדמים – מזותרפיה וגלי רדיו.

ידית המזותרפיה מפעילה הרבה מחטים קטנטנות ודקיקות היוצרות מיקרו פציעות בלתי נראות בעור הפנים ומייצרות אפקט כפול - גם נוצרת החדרה עמוקה יותר של משחות המכילות ויטמין E וחומצה הילארונית, מינרלים, ויטמינים, חומרים אנטי אוקסידנטים ותרכובות אנטי אייג'ינג איכותיות - וגם הגוף מייצר חומרים שעוזרים לעור להתגבר על הפציעות הדקיקות - וכך מפריש לאיזור עוד אלסטין וקולגן. מזו (אמצע) תרפיה (טיפול) נעשית בדרמיס; השכבה האמצעית של העור. כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להבחין שעור יבש, דהוי ורפוי הופך למלא יותר, נהייה גמיש יותר, מתוח יותר ומתמלא ברק וחיוניות.


הטיפולים במכשור העובד על גלי רדיו מבוססים על טכנולוגיה שיוצרת הרס מבוקר ומיקרוסקופי של תאי העור וכך מעודדת את העור לבנות את עצמו מחדש. האפקט דומה לפצע שהתמודדות של הגוף איתו מעצימה את בניית רקמות העור. הטיפול המתבצע על גבי שכבת גליצרין שנמרחת על העור, שהיא בעצמה מחייה את העור. הטיפול נותן מענה לבריאות העור ומתיחתו למשך זמן ארוך יותר מהמזותרפיה, מונע נפילה של עור הפנים וממצק אותו כך שבסיומו של הטיפול עור הפנים נראה מלא יותר, מוצק יותר ובריא יותר.


השילוב של שני הטיפולים ביחד, בייחוד בעונת החורף משיג אפקט כפול בתוצאותיו, יותר מאשר אם עושים כל טיפול בעונות שונות ונפרדות בשנה.


במקביל, כדאי להרבות בשתייה של לפחות 8-12 כוסות מים ליום, גם אם לא צמאים. המים מספקים לחות וגמישות לעור. רצוי לצרוך פחות קפה ויותר תה צמחים. בהקשר התזונתי מומלץ לחדש את מלאי חומצות השומן הטבעיות על ידי אכילת מזונות העשירים במינרלים וחומצות שומן כגון אבוקדו, דגים, שקדים ואגוזי מלך.


והכי חשוב – הכל באופן טבעי – לתת לגוף את הדחיפה הטכנולוגית שעוזרת לו לייצר מתוכו את החומרים הנדרשים לו – קולגן, אלסטין ומינרלים טבעיים.


שלך,

אסנת


163 צפיות
bottom of page