top of page

מה לעשות, ומה לא לעשות בתהליך דיאטה כדי לשמור על עור הפנים?


מתיחה ורפיון של העור בתהליך הרזייה מתרחש לא רק בגוף - גם עור הפנים עובר תהליך של מתיחה עם העלייה במשקל וכאשר מרזים, חשוב לעזור לעור הפנים להימנע מהיווצרות של קמטים וריפיון.

בקליניקה אני משלבת עבורך טיפולים משלימים לדיאטה על מנת לשמור על עור הפנים. אני מקפידה שתביני ותשלבי בתזונה מזונות שיישמרו על חיות וברק של עור הפנים, כמו גם מעניקה לך טיפולי פנים במחיר מיוחד, על מנת שתישמרי על העור מתוח וזוהר, גם כשאת יורדת במשקל.


קבלי 7 המלצות לשמירה על עור הפנים בתהליך ההרזייה:


1. יש להימנע מדיאטת כאסח. מאוד חשוב ואפילו קריטי, על מנת לשמור על עור הפנים. ככל שהירידה תהיה מהירה יותר, כך הסיכוי לסימני ריפיון וקמטים גדול יותר. רצוי לשמור על קצב ירידה מתון, של חצי קילו – קילו בשבוע, וכך לאפשר לעור להתרגל לאט למצב החדש ולשמור על המתיחות וטונוס שרירי הפנים. 2. להימנע ממזונות מעושנים, מזונות "על האש" מזון מטוגן, בשרים מעובדים וחומרים משמרים. כל אלה מכילים אוקסידנטים (חומרים מחמצנים) שגורמים להזדקנות מוקדמת ומזורזת של תאי העור, הופכים אותו לשביר יותר וכך מאיצים את ההתקמטות שלו. כדאי באופן כללי להימנע ממזונות אלה, בייחוד בתהליך דיאטה.


3. צריכת ויטמינים ומזונות ירוקים. ברפואה סינית המזונות הירוקים תורמים לרענון העור. משפרים את האלסטיות שלו ומאפשרים לכלורופילים להקטין את נזקי החמצון. כל ירוק יתאים: ירקות ופירות ירוקים, עלים, עשבי תיבול, צמחי חליטה ונבטים. בזיליקום, אבוקדו, זוקיני, כרוב, מנגולד, נענע, כוסברה, פטרוזיליה, ברוקולי, רוקט, חסה, ארגולה, נבטים ועוד. העלים הירוקים עשירים במינרלים ומכילים סיבים תזונתיים שחשובים לתפקוד מערכת העיכול. הוכלורופיל הנמצא בירוקים מסייע בשיפור הובלת החמצן בדם ומהווה נוגד חימצון חזק ביותר שלוקח חלק בטיהור הרעלים מהדם ומהכבד. הוסיפו לתפריט ויטמין E שהוא הויטמין של העור ומצוי בשקדים טבעיים. אפשר ליטול ויטמין E בקפסולות, להוסיף נבט חיטה (שתי כפות) ליוגורט ולצרוך שמן זית מכבישה קרה בלבד. כדאי להוסיף ויטמין C לתפריט היומי, בצורת תפוז, קלמנטינות, עגבניות, פלפל אדום, קיווי ותות שדה.


4. לשתות הרבה מים. לפחות 12 כוסות ביום. זה ישמור על האלסטיות של העור.

אפשר להוסיף למים חליטת צמחים או תה קר, מחומרים טבעיים בלבד.


5. מומלץ להרבות במזונות כתומים. גזר, דלעת, בטטה ופפאיה מספקים לנו את הפרו ויטמין A - בטא קרוטן שנחשב לנוגד חימצון חזק השומר על בריאותינו וחשוב מאוד לעור הפנים.


6. כדאי מאוד להעשיר את התפריט בדג סלמון. הסלמון עשיר בחומצת שומן אומגה 3 המורידה את רמת הדלקתיות בעור. המולקולות המרכיבות את האומגה 3 הכרחיות לשמירה על עור גמיש ומלא לחות, וחוסרים בה גורמים להתייבשות העור.


7. שלבי בתהליך ההרזייה טיפול פנים מבוסס גלי רדיו, או דיקור קוסמטי. שני הטיפולים עוזרים לגוף לייצר באופן טבעי קולגן ואלסטין האחראים על מיצוק העור. שני הטיפולים, כל אחד בדרכו שלו, מחדשים באופן משמעותי את עור הפנים בזמן ההרזייה ומתאימים לכל סוגי העור.


במהלך הטיפול בגלי רדיו מועברת אנרגיה באופן בטוח ומבוקר לשכבות הדרמיס והאפידרמיס של עור הפנים, הגורמת לחימום מבוקר בשכבות העמוקות של הרקמה וגורמת לתהליך של חידוש העור, שבמהלכו נוצרים סיבים חדשים של קולגן ואלסטין. הטיפול הייחודי מעניק לעור הפנים איזון הורמונלי ומעניק עזרה למערכות נוספות בגוף כמו מערכת העיכול ועיכוב ההזדקנות של תאי עור הפנים. הטכנולוגיה מאפשרת טיפול בכל סוגי העור ללא כאב ועם זמן החלמה מינימלי.


הדיקור הקוסמטי מעודד את המטבוליזם של תאי העור, ניקוז רעלים ויצירת תאי עור חדשים. טכניקת הטיפול משפרת משמעותית את גמישותם של שרירי הפנים, חיזוקם ומתיחתם. האקופונקטורה הקוסמטית מאיטה את תהליך ההזדקנות תוך ניצול אופטימלי של הפוטנציאל הטבעי של העור לחדש ולשמר את עצמו. הטיפול יעניק לחות לעור מבפנים כלפי חוץ והקמטים ימולאו ויטושטשו אך ורק באמצעות המאגרים הטבעיים של הגוף.



תאכלי טוב. תיראי טוב. תרגישי טוב.


שיהיה בהצלחה ובתיאבון :)

אסנת



233 צפיות
bottom of page