top of page

הצמח ש"מבין נשים" עכשיו יותר מכל זמן אחר

עודכן: 3 באפר׳ 2020

מהפרחים של שיח אברהם מכינים תמצית שמרגיעה את הגוף. מתאים במיוחד לתקופת הקורונה, יעיל לטיפול בבעיות שינה, חרדות, מיגרנות ומועקות נפשיות. יעיל גם באיזון מרכז הרעב והשובע שנשלט על ידי ההיפותלמוס ולכן עוזר בשמירת המשקל כשאנחנו כל היום בבית.



שיח אברהם ידוע בכינויו "הצמח שמבין נשים", מאחר שברפואת הצמחים המסורתית הוא יעיל מאוד בהסדרת המחזור החודשי, בתמיכה במערכת ההורמונלית הנשית ואף בהגברת ייצור החלב לאחר הלידה. הצמח גדל באזורים שונים באירופה, בישראל ובכלל אגן הים התיכון ולו תפרחת סגלגלה עם עלים המזכירים בצורתם את עלי הקנביס.


ההשפעה של שיח אברהם מתמקדת במערכות העצביות הגבוהות ביותר, לרבות בלוטות ההיפותלמוס וההיפופיזה. ההיפותלמוס שומר על ההומאוסטזיס של הגוף כלומר, על איזון הסביבה הפנימית של המערכות הפיזיולוגיות המהוות את ראש ההיררכיה של הציר ההורמונלי בגוף. השפעתו של הצמח על מערכת העצבים המרכזית כוללת שיפור ואיזון של המנגנונים ההורמונליים בגוף. מכאן מובן השימוש הרחב בצמח לטיפול במגוון בעיות גינקולוגיות והפרעות הורמונליות.


בהקשר התזונתי, פעולת הומאוסטזיס חשובה נוספת של ההיפותלמוס היא ויסות מנגנוני הרעב והשובע. חשוב לך בתקופה הזאת לשמור על המשקל, וצריכת התמצית על בסיס יומי תעזור לך לאזן את הרעב והשובע.

הוראות השימוש פשוטות ליישום וכוללות שתיית 40-20 טיפות עם מעט מים, על הבוקר.


בהקשר הנשי, התמדה בשימוש מקלה על התמודדות עם תופעות גיל המעבר, עוזר מאוד לטפל בתופעות קדם ווסתיות (PMS) ומקל על תסמינים פיזיולוגים ופסיכולוגים האופייניים לתסמונת הקדם ווסתית (PMS). שימוש בתמצית שיח אברהם מצוי תביא לשיפור ניכר בתופעות קדם ווסתיות כגון עצבנות יתר, שינויים קיצוניים במצבי רוח ודיכאון. בזמנים לחוצים כמו אלו שעוברים על כולנו יש נשים שסימני גיל המעבר מחמירים אצלהם - יותר בעיות שינה, השמנה בטנית, שינויי מצב רוח , גלי חום וכן הלאה. השימוש העיקרי של הצמח הוא באיזון הורמונלי להקלה בתסמינים. כמו כן יכול לעזור לנשים צעירות יותר שסובלות משחלות פוליציסטיות שמתאפיינות לרוב במחזור לא סדיר, השמנה בטנית ואקנה.


בתקופות קדומות היה הצמח מקובל לשימוש בעיקר כצמח מרגיע ומייצב מצב רוח.

יכול לעזור במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, כשכולם בבית, והמצב מרגיש לפעמים קצת כמו בתוך סיר לחץ.


ניתן להזמין אצלי באתר בלחיצה על התמונה או על הלינק הבא: תמצית שיח אברהם - ויטקס



את מוזמנת ליצור איתי קשר אם תרצי לשמוע יותר על תכונות התמצית, ובכלל להבין איך כדאי לשלב אותו בתזונה שלך כך שתהייה מותאמת יותר לגיל המעבר והתופעות הנלוות לה.


שלך,

אסנת

442 צפיות
bottom of page