top of page

הסיפור של מיכל והטרום-סכרת

"הגעתי אלייך לפני כמה חודשים לאחר אבחון רפואי של התקדמות מצב "טרום סכרת" כשאני מדוכאת, מיואשת ובעיקר מבולבלת מכל המידע שקיבלתי מסביבי", היא כתבה.


"...מצאתי את האתר שלך תוך כדי שיטוט לילי ברשתות החברתיות והחלטתי סתם ככה לקבוע פגישה, למרות שאני מודה שאני לא מאמינה גדולה בדיקור ורפואה סינית, אבל החלטתי לנסות.


מצאתי מקום רגוע שנתן לי מענה מקצועי. מקום שעשה לי סדר בכל המידע שהיה לי, אוזן קשבת עם הרבה סבלנות ותמיד בחיוך.

כל טיפול מתחיל בשקילה, מעבר על רשימות יומן האכילה והפעילות הגופנית של שבוע שעבר, שיח ומענה לשאלות בנושאי תפריט ואורח החיים ואז דיקור סיני.


מודה ומתוודה שאני לא אוהבת דיקור ומאד סקפטית בנושא, אך מול התוצאות לא ניתן להתמודד: ירדתי 9 קילו, איכות השינה השתפרה, השומן הביטני צומצם ותוצאות הריצה השתפרו באופן מדהים. אני מרגישה ונראית אנרגטית, חיונית וקלילה יותר.


תודה על המקצועיות, הרוגע, האופטימיות והשינוי המבורך באורח החיים שלי ושל כל המשפחה שלי כתוצאה מכך.

בהערכה רבה,

מיכל"


טרום סוכרת הוא מצב בו רמת הסוכר בדם גבוהה ויש סיכון מוגבר להתפתחות סוכרת מסוג 2 ומחלות לב. גורמי הסיכון כוללים עודף משקל, חוסר פעילות גופנית, גנטיקה משפחתית וסטרס. טרום סוכרת אינה מוגדרת כמחלה אלא כמצב בריאותי שמחייב התייחסות מיידית כדי למנוע התפתחות עתידית של מחלת הסוכרת. מצב זה הפיך ברוב המקרים, אם מטפלים בו בזמן.


אחת התופעות המקדימות סכרת היא השמנה בטנית - מצב של דלקת כרונית – שגורמת לכך שמערכת החיסון מתפקדת פחות טוב. שומן בטני הוא שומן עמוק שנמצא סמוך לאיברים הפנימים והוא מגיע לכבד, ללבלב, ללב ולאיברים חיוניים אחרים שמייצרים חומרים דלקתיים - שמובילים למחלות כמו סוכרת סוג 2, יתר לחץ דם, שומנים גבוהים בדם ומחלות לב.


הטיפול כולל הנחיות תזונה מותאמות אישית, דיקור יפני מטפל באיברים הפנימיים, מעודד את הכבד ומערכת העיכול לעבוד טוב יותר, מפחית סטרס, מאזן הורמונלית ומשפר את חילוף החומרים, ודיקור אוזן המסייע לתחושת שובע ומפחית רעב.


אם רמות הסוכר שלך גבוהות ואת בסיכון לטרום סכרת, אין מה לחכות. כל יום שעובר לא חוזר.


פה בשבילך,

אסנת יעבץ

דיאטנית קלינית ומטפלת ברפואה סינית ויפנית

054-4679732 | info@OsnatJavits.com

256 צפיות
bottom of page