top of page

דיקור קוסמטי: טיפול עוצמתי רב-מערכתי לעור הפנים

עודכן: 21 באפר׳ 2020

אחד היתרונות הגדולים של דיקור קוסמטי הוא ברוחב ההשפעה שיש לו על עור הפנים. פרוצדורה זו משפיעה על מגוון תהליכים תת-עוריים ורב-מערכתיים. עובדה זו מאפשרת לדיקור הקוסמטי להשפיע על מגוון רחב של תוצאות הכוללות: הפחתה עד העלמה של שקיות מתחת לעיניים, הפחתה עד העלמה של קמטוטי הבעה, שיפור הסירקולציה של הדם לפנים מה שמייצר עור מוצק וזוהר, הגברת ייצור הקולגן שאחראי על הגמישות, מיצוק העור, כיווץ נקבוביות קטנות, הרמה של עפעפיים צונחות, הפחתה של סנטר כפול, איזון העור מבחינה הורמונלית ושיפור משמעותי באקנה, עד כדי הפחתה וטשטוש של צלקות אקנה.



כשהמחטים הקטנטנות נכנסות לנקודות הספציפיות בפנים נוצרת זרימה של דם סביב המחטים. העלייה בזרימת הדם מזינה ומלחלחת את העור. ללחות הזאת שנוצרת מבפנים ומיוצרת מתוך הגוף יש השפעה דרמטית על חיות עור הפנים. הדיקור הקוסמטי גם מעודד ייצור קולגן שהוא החלבון שאחראי על האלסטיות של עור הפנים.

מהלך הטיפול הטיפול מתחיל בניקוי הפנים, ועיסוי עם סרומים המותאמים אישית לעור על ידי שימוש בכלים המגיעים מהמזרח כמו גואשה, כוס רוח לפנים וטיפול בדרמה-רולר. לאחר מכן מוחדרות מחטים העדינות (לכל אזור מותאמות מחטים אחרות) וכחצי שעה מתמסרים לתחושת הרוגע / ריחוף שמייצרות המחטים בעקבות האופיאטים שמשחררות המחטים בצירי האנרגיה וזרימת הדם לאיזור הפנים. בסוף הטיפול מפנקים את עור הפנים עם מסיכה מותאמת לעור – שתורמת למיצוק, הזנה והרגעת העור.


הדיקור הקוסמטי הוא טיפול הוליסטי מה שאומר שמעבר לשיפור משמעותי בעור הפנים יש שיפור באנרגיה הכללית, מערכת העיכול מתאזנת, המצב רוח משתפר, השינה טובה ועמוקה יותר, חל שיפור בתסמינים הקשורים לחוסר איזון הורמונלי ובאופן כללי הגוף יותר מאוזן ורגוע.


אורך הטיפול נדרשים כ 10-12 טיפולים כדי להשיג תוצאות מקסימליות. הטיפול אורך כ45 עד 60 דקות. שני טיפולים בשבוע לאורך 6 שבועות זה אידאלי אבל גם פעם בשבוע תביא לאותן תוצאות רק לאט יותר. מטופלות רואות תוצאות בדרך כלל בטיפול ה 6-7 למרות שניתן לראות שיפור במרקם ומיצוק העור כבר אחרי הטיפול הראשון.

לאחר הסדרה ממשיכים לבוא כל חודש / חודשיים כדי לשמור על התוצאות.


מזמינה כל אחת מהמטופלות שלי שעדיין לא ניסו את הטיפול המדהים הזה לשלב דיקור קוסמטי בטיפולים השגרתים בקליניקה. זה בריא, בטוח ומביא לתוצאות אמיתיות, מניסיון אישי שלי ושל מאות מטופלות בהן טיפלתי ב 13 שנה האחרונות.


שלך,

אסנת

418 צפיות
bottom of page