top of page

דיקור סיני ותזונה נכונה - טיפולים יעילים לגלי החום והעלייה במשקל הנלווים לגיל המעבר

עודכן: 28 ביוני 2020

גיל המעבר נמשך מספר שנים לפני ואחרי גיל 50 ומאופיין בשינויים פיזיולוגיים כאשר המרכזי בהם הוא ירידה בייצור אסטרוגן שמובילה להשמנה בטנית, עלייה ברמת הסוכר, הכולסטרול ולחץ הדם. התופעה הנפוצה ביותר של גיל המעבר מגיעה בצורת גלי חום ולעיתים קרובות פוגעת באיכות השינה, יוצרת עייפות מתמשכת ומפריעה לשגרת היומיום.


עד לא מזמן נשים בגיל המעבר קיבלו באופן גורף טיפול הורמונלי, אולם מחקרים הראו כי טיפולים אלה מגבירים את הסיכון להופעת סרטן שד או הרחם. נשים שמגיעות אלי רוצות להימנע מלקיחת הורמונים ולטפל בשומן הבטני שקשה יותר להוריד אותו. דיקור סיני לטיפול בגיל המעבר יודע לטפל בתופעות אלה בצורה יעילה ומהירה.


לאורך מאות שנים זיהו רופאים סיניים נקודות דיקור יעילות ביותר, לטיפול וחיזוק האיברים המושפעים מהירידה באסטרוגן ובפרוגסטרון. מחקרים מערביים מדדו וחקרו את הטיפול באמצעות דיקור סיני לתופעות גיל המעבר ונערכו בקנה מידה רחב ובסטנדרטים רפואיים מחמירים, והראו תוצאות חד משמעיות שמצביעות על אפקטיביות פורצת הדרך של הרפואה הסינית בתחום.


הדיקור מותאם בצורה אישית לכל אישה על פי הסימפטומים שמהם היא סובלת, עוזר להורדת "עודף החום" שנוצר בגוף ומקל בצורה משמעותית על התופעות הקשורות לגיל כמו גלי חום, הזעות, בעיות שינה, מצבי רוח משתנים ועלייה בשומן הבטני.


הטיפול בדיקור סיני בשילוב תזונה מותאמת אישית מוביל לירידה במשקל ובאחוזי השומן, גלי החום פוחתים, רמת האנרגיה הכללית עולה, פוחת הצורך במתוקים, משתפר מראה העור ומשתפר מצב הרוח.

וכשמגיעה ההצלחה הראשונית עולה המוטיבציה לשנות את התזונה, לעשות ספורט ולהשקיע בעצמך יותר.


כך כתבה לי אחת המטופלות:

"אסנת היקרה, הגעתי אלייך לפני שנה וחצי כשאני סובלת מעודף משקל ותסמיני גיל המעבר, כגון הפרעות שינה וגלי חום. הרכבת עבורי תפריט חדש וכעבור מספר טיפולים התחלתי להרגיש שינוי. כיום אני לא מוותרת על הטיפול שלך, לא מוותרת על הדיקור, ולא על הרגלי התזונה. אני  מודה לך על השיפור העצום שהרגשתי בזכותך, בעיקר באיכות החיים!!! גם רזה יותר, וגם איכות חיים טובה יותר. תודה רבה מקרב לב על המסירות והמקצועיות.

שרון צ."


מזמינה אותך ליצור איתי קשר.

תעברי טוב יותר את גיל המעבר.

שלך,

אסנת

326 צפיות
bottom of page