top of page

בגיל 54 התיישבו עלי חמישה קילו מיותרים וזה שיגע אותי

משתפת במכתב מעורר השראה של לקוחה מקסימה, מדריכת יוגה במקצועה, שגם חיה נכון וגם אוכלת נכון. ויחד עם זאת, עשתה שינוי קטן למסלול טוב יותר עבורה.




"בגיל 54 התיישבו עלי חמישה ק"ג מיותרים, וזה שיגע אותי!

אני מורה ליוגה שאוכלת הכי בריא שיש ועושה המון פעילות גופנית והטאייר הזה שהתיישב לי באמצע הגוף הפריע לי בכל היבט אפשרי. ניסיתי לשנות תפריט, להוריד גלוטן, לאכול פחות, ומצאתי שזה גורם לי להיות רעבה ועצבנית, אבל המשקל לא זז.


הלכתי לדיאטנית של קופ"ח שהסתכלה עלי בעין קצת עקומה והודיעה לי שאין לה מה להציע לי כי אני אוכלת בריא, ומבחינת הפרמטרים של קופ"ח אני במשקל תקין לגובהי וגילי.

אבל לא הרגשתי שזה תקין, לא היה לי נעים בגוף ולא רציתי להשלים עם משפטים כמו: "נו, זה גיל המעבר...כולן עולות במשקל בגיל המעבר", "את נראית מצויין, ככה זה גוף של אישה".


ואז נתקלתי בפוסט בפייסבוק של מישהי שכתבה על אסנת יעבץ והפליגה בשבחה.

משהו בפוסט הזה תפס אותי כי גם הכותבת העידה על עצמה שהיא לא סובלת מעודף משקל רציני, אבל העלייה הקטנה הזו הציקה לה. זה, והעובדה שלא מדובר בדיאטה אלא בשינוי הרגלי תזונה + דיקור סיני גרם לי להרים טלפון ולקבוע תור.


אסנת, נעימה ומקצועית, הקשיבה ובנתה לי תפריט של מזונות שאני רגילה ואוהבת לאכול, רק בסדר טיפה שונה, האירה את עיני לגבי החשיבות של ארוחות מסודרות, שעות האכילה ותמהיל הארוחות והוסיפה דיקור סיני והנחייה לפעילות גופנית תומכת.

משבוע לשבוע ירד המשקל, והקטע הכי מגניב – לא הרגשתי רעבה או עצבנית לרגע! כי לא עשיתי דיאטה (:


אכלתי לאורך תקופת הטיפול ואני אוכלת גם היום הרבה יותר טוב ומגוון מאשר קודם.

חמשת הק"ג המיותרים נשרו ותודה לאל לא שבו, בזכות העובדה שאימצתי את הדרך שבה אסנת לימדה אותי לאכול - כדרך חיים.


אני ממליצה בחום על אסנת יעבץ, ועל הטיפול בקליניקה המקסימה שלה, בזכותה למדתי מהי התזונה נכונה והבריאה לי, וזה ידע ורווח בעל ערך של ממש.

מירי כהן גולדרייך (54) מורה ליוגה ".


לינק להמלצות נוספות: https://www.osnatjavits.com/reviews


אם גם לך מפריעים כמה קילו מיותרים, אני פה בשבילך.

אסנת יעבץ

דיאטנית קלינית ומטפלת בדיקור סיני ויפני.



691 צפיות
bottom of page