top of page

איך לשמור על עצמך בעשור הרביעי?

כנראה שלבוא לכאן, לקליניקה של אסנת יעבץ, זו התחלה מצוינת: טיפול טבעי בתסמיני הגיל, הרזייה ואנטיאייג'ינג

איכשהו, מהרגע שנכנסים לקליניקה של אסנת יעבץ מרגישים קצת בריאים יותר. זה שילוב, כנראה, בין הנוכחות הרעננה שלה ובין השקט המרגיע של המקום.


אבל מעבר לכך, עם כל מה שיש לה להציע, אסנת היא בדיוק מה שצריך לפגוש על הצומת הזו, שנמצאת על העשור הרביעי לחיינו. מתי בדיוק? לכל אחת הרגע שלה בו היא מבינה שבא לה לדאוג לעצמה קצת, לעשות שינוי, להיות בריאה (ויפה) יותר.


בהכשרתה, אסנת היא דיאטנית קלינית המלווה מטופלים ומטופלות כבר למעלה מ-15 שנה. אבל זה לא נגמר כאן, ולמעשה רק מתחיל, שכן תוספות הידע שהיא רכשה לאורך השנים הופכים את סל הטיפולים בקליניקה לפאזל מרשים של חיבורים ייחודיים: מזרח ומערב, דיקור מסורתי ומיכשור עכשווי, התייחסות לבריאות שמגיעה מבפנים ויוצאת החוצה לעור הפנים.


אחרי תצפית קטנה בקליניקה שמתי לב מה קורה: נשים מגיעות לכאן כדי לרדת במשקל, או לטפל בבעיה גופנית כלשהי, מצליחות במשימה ואז נשארות עוד כדי לטפל גם בעור הפנים. ככה זה, כשאנחנו מרגישות טוב יותר אנחנו מתפנות גם להיראות טוב יותר. אמרנו כבר: נקודת המפגש המדויקת שאנחנו צריכות.


אז מה קורה לנו, סביב העשור הרביעי לחיינו?

"סביב גיל 40, ולרוב מעט אחריו, אנחנו מתחילות להרגיש טוב יותר את השינויים שמגיעים עם הגיל: הבטן שיוצאת פתאום מעבר למה שהיית רגילה אליו, הפנים נראות אפרוריות וצנוחות ומאגר האנרגיות כמו הולך ומתדלדל. בנוסף, לא מעט נשים בגילאים מעט יותר מבוגרים מגיעות אלי עם הפרעות שינה, אלרגיות, בעיות במערכת העיכול, שומנים גבוהים בדם, לחץ דם גבוה, עלייה ברמות הסוכר שעלולה לבשר על טרום סכרת, אי סדירות בתפקוד בלוטת התריס, תסמונת טרום מחזור, חוסר איזון הורמונלי, מתח נפשי ועוד".


ואז? מה יש לך להציע?

"הטיפול בקליניקה משלב בין ידע ושיטות מערביות ובין עולמות הרפואה הסינית והיפנית. אני מתחילה תמיד בשיחה והיכרות, בוחנת את תוצאות בדיקות הדם, עורכת אבחון לפי הרפואה הסינית ומשם נקבעת דרך הטיפול היעילה ביותר. וכמו שאין מטופלת שדומה לאחרת, כך גם אין דרך טיפול אחידה. בדיוק להיפך: לכל אחת נמצאת דרך הטיפול המתאימה לה, המתחשבת באורח חייה, בהעדפותיה ובאישיותה".

דיאטות? לא אצלה. ויש לה גם אג'נדה ברורה מאד בנושא: "בניית תפריט וחישוב קלוריות הוא לא העניין. כי בסופו של תהליך, גם אם תהיה ירידה במשקל, הוא יעלה חזרה במרבית המקרים במידה ולא יהיה שינוי אמיתי באורח החיים.


"במקביל אני משתמשת בנקודות דיקור לחיזוק האיברים הפנימיים, להפחתת הרעב ולהגברת רמת האנרגיה והחיוניות. דיקור, אגב, נמצא כיעיל במיוחד בקרב נשים שניסו מגוון של תכניות דיאטה מסוגים שונים ולא הצליחו משום שהוא מפחית תחושת רעב. לרפואה הסינית והיפנית זה כמובן ידוע מאות שנים, ואני נוכחתי בכך על מאות מטופלים: דיאטה המשולבת עם דיקור מובילה לאיזון כללי של הגוף, הפחתת הכמיהה למתוק, הפגת חרדות ומתחים ושיפור כללי של חילוף החומרים – שלושה מרכיבים קריטיים לדיאטה מוצלחת ושמירה על משקל תקין לאורך זמן".


ומה באשר לבעיות האחרות שמתחילות סביב הגילאים האלה?

גם בהן, כמובן, מטפל הדיקור בצורה אפקטיבית מאין כמותה. סוכר, לחץ דם, הפרעה בקצב חילוף החומרים, שינויים הורמונליים ועוד – לכולם יש מענה. לא רבים מודעים לקשר ההדוק בין השפעת רמות הסטרס למשל, על קצב חילוף החומרים שלנו. לדיקור יש השפעה מצטברת וכך כשאת רגועה יותר, רעבה פחות והגוף מתאזן".


אנטיאייג'ינג טבעי: חידוש ייצור הקולגן ואלסטין לתוצאה שנשארת שנים קדימה

הטיפולים שמציעה הקליניקה בתחום האנטיאייג'ינג סיקרנו אותנו במיוחד, בעיקר בזכות העובדה שהם נוספו אחרי שחיפשה מענה טבעי ואפקטיבי לעצמה: "לי באופן אישי פחות מתאימים טיפולים פולשניים או הזרקות למיניהן וכשחיפשתי משהו אחר, הגעתי לדיקור הקוסמטי שהסתבר כאחת התגליות שמסעירות את תרבות המערב. וזה גם לא מפתיע: אם לדיקור יש השפעה טובה כל כך על הגוף, אין כל סיבה שלא תהיה לו השפעה טובה לא פחות על הפנים".


בנוסף, נשים רבות שאכן ירדו במשקל בזכות הליווי שלה, נתקלו בתופעת הלוואי המוכרת של ההרזיה: צניחה מסוימת של עור הפנים.





נסי להסביר מה עושה דיקור לעור הפנים?

"ככל שעולים עם הגיל, ובפועל סביב גיל 30-35, פוחת הייצור הטבעי של קולגן ואלסטין האחראים לגמישות ומרקם עור הפנים, והקמטים מתחילים להופיע. גם ירידה במשקל – באופן טבעי – משפיעה על עור הפנים משום שנפח השכבות התחתונות של העור יורד משמעותית. כשהמחטים מוחדרות לנקודות דיקור מדויקות (ולא, זה לחלוטין לא כואב), הן מעודדות את זרימת האנרגיה והדם לאזור הפנים ומעודדות מחדש את הייצור הטבעי של הקולגן והאלסטין באופן טבעי.


בשורה התחתונה טיפול בדיקור קוסמטי עוזר להפחית ולטשטש קמטים, משפר את גוון העור ומעניק לו זוהר, מחזק את שרירי הפנים, עובד על מיצוק העור בטכניקה מיוחדת, מטשטש ומפחית עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים".


כחלק בלתי נפרד מטיפול הדיקור הקוסמטי, היא משלבת כלים מיוחדים כמו הגואהשה, למשל, כלי עיסוי מקרני אייל מעובדות ; דרמה רולר (derma roller) – מכשיר לייצור מחודש של קולגן ואלסטין ולהגברת זרימת הדם לפנים ; טיפול בכוסות רוח מיוחדות לפנים (באצ'י) – המוביל להזרמת אנרגיה לפנים, לשחרור חסימות ובפועל לשיפור משמעותי במראה העור.


להשלמת הדיקור הקוסמטי וכחלק מהשילוב המוצלח בין מזרח ומערב מציעה הקליניקה את הטיפול המתקדם בגלי רדיו. מדובר במכשיר אפקטיבי מאד, לא פולשני וללא חומרים כימיים, המשפיע על שכבת הדרמיס (השכבה האמצעית של העור), ומעודד את הגוף לייצר מחדש את מה שקיים בו ממילא – מאגרי הקולגן והאלסטין, וזאת ללא תופעות לוואי או סיכון.  הטיפול מתבצע באמצעות שני ראשים מתחלפים על פי הצורך והאבחון: הדיימונד שמיועד למיצוק העור ולטפל ברפיון הסנטר, הצוואר והפנים ; והפרקשונל, שרושם הצלחה חסרת תקדים בהפחתת קמטים וצלקות.


"אני רואה בפועל" היא אומרת, "שנשים שמתמידות בשגרת תחזוקה של עור הפנים המשלבת בין דיקור סיני קוסמטי ובין טיפול במיצוק העור תוך שימוש בחומרים מתאימים – נראות נהדר בכל גיל ולרוב לא  נזקקות לכל טיפול פולשני באשר הוא".


ואם לסכם: מי שמחפשת מענה טבעי, נכון, שיישמר לאורך שנים – גם להפחתה במשקל, גם לאיזון ולשמירה על הגוף וגם לחידוש עור הפנים – עושה רושם שלא כדאי לה לוותר על ביקור כאן. שווה כל קמט או ק"ג שמתפוגגים כלא היו…

31 צפיות
bottom of page