אסנת יעבץ

2 ספט 20192 דקות

סיפור של לקוחה מקסימה שסבלה במשך שנים מכאבי בטן - ועל הקשר של דיקור סיני להחלמה

עודכן ב: 3 ספט 2019

וכך היא כתבה לי:

"מכירים את זה שמרוב שכואבת לכם הבטן מלמעלה ושום דבר לא מקל על הכאבים, מרוב ייאוש אתם מנסים להירדם כדי שזה יחלוף? אז אני כן.

במשך שנים, מבלי להבין עד הסוף, התמודדתי עם כל מיני תופעות של הבטן.
 
המון גזים, כאבים, ולעיתים כאבים ממש ממש חזקים.
 
לא היה משהו ספציפי שעזר. אני יודעת שלמצב הרגשי שלי היה קשר גדול לכך.
 
בתקופות יותר קשות, עם יותר סטרס - אכילה עושה לי לא טוב לבטן, וכאבים וגזים שמתגברים.

באחת הפעמים ששוב התחילו לי כאבים מאוד חזקים בבטן העליונה, התחלתי לסרוק את האינטרנט במציאת טיפול אלטרנטיבי. די התחברתי למה שקראתי באתר של אסנת והרמתי צלצול. 

ענה קול חמים, סקרן, רוצה לעזור ומקצועי מאוד. 
 
לא באמת ידעתי מה זה דיקור, ולא כל כך תכננתי להכנס לסיפור, אבל רק מתחושת הביטחון וההבנה שעלו מהשיחה החלטתי לנסות פעם אחת. 
 

כשהגעתי בפעם הראשונה הופתעתי מאוד. גם מהשאלות המדויקות שנשאלתי, וגם מהטיפול עצמו והרכבת התפריט. ברגע שהגיעו המחטים, כל אזור הבטן שלי פשוט הגיב בעוצמתיות. 
 
סימנים אדומים גדולים שפשוט זעקו את זעקת מערכת העיכול שלי שסבלה כל כך הרבה זמן. 
 

הרכבנו תפריט מאוד שונה ממה שאני אוכלת (ואני אחת שמחשיבה את עצמה "מבינה", כנראה לא הבנתי שלהגיע לאיש מקצוע שמתעסק רק בכך במשך שנים כמו אסנת יכול לעזור לי הרבה יותר מלהמשיך לקרוא עוד ועוד מידע). כמובן שמהר מאוד נכנסתי לסדרת טיפולים, פשוט כי ראיתי כמה גדול הערך שאני מקבלת מהטיפול אצל אסנת.
 

השיפור היה מהיר מאוד. התפריט החדש עשה פלאים, ובשילוב עם דיקור הכאבים חלפו ממש מהר. 
 
למדתי והחכמתי, הבנתי איך לשים לב לטריגרים ולהמנע מהם. 

התוצאה מדהימה ואיכות החיים עולה פלאים. אני ממש מרגישה שהגוף שמח ואומר תודה. 
 
ממליצה בחום לכל מי שמתמודד עם מעי רגיז, כאבים באים וחולפים וגזים... 
 

אז תודה גדולה אסנת,

מקווה שזה יגיע לעוד אנשים שאפשר יהיה לעזור להם :)

תודה רבה, מקרב לב!

מריאנה"

ועוד מילה ממני: למה שקוראים "כאבי בטן כרוניים" יש שם מקצועי הנקרא תסמונת המעי הרגיז, או תסמונת המעי הרגיש. באנגלית IBS או irritable bowel syndrome - והיא קיימת בשכיחות דיי גבוהה בעולם המערבי - בסביבות 20 אחוז מהאוכלוסייה - כלומר כל בנאדם חמישי בערך סובל מהתופעה - ברמה כזו או אחרת.

לרפואה המערבית אין כל כך הסבר לתופעה, וההשערה הרווחת היא שסטרס ואורח חיים לחוץ הם שגורמים להתפרצות הסינדרום / תופעה / מחלה במעיים. לצערנו, קשה להחזיר את המצב לקדמותו, אבל הטיפול בדיקור סיני באופן קבוע עוזר מאוד לשכך את הכאבים, ולייצר לך אורח חיים רגוע יותר, עם פחות כאבים, ובעוצמת כאב נמוכה יותר.

המקום שבו לרפואה המערבית אין מענה - בייחוד במצבים כרוניים - לרפואה הסינית הרבה פעמים יש מענה ראוי. לתזונה נכונה גם יש השפעה ישירה ועוצמתית על תופעת המעי הרגיז - ולכן השילוב בין תזונה קלינית נכונה, יחד עם דיקור סיני - באותו סשן טיפולי - הוא שילוב עוצמתי עם תוצאות מרשימות.

אז רציתי לומר לך - שאת/ה לא לבד. המצב שלך שכיח. ואין לך שום סיבה להתמודד עם זה בכוחות עצמך, או עם תרופות שלא תמיד עוזרות. אני מציעה לך לבוא, להתנסות במספר טיפולים, ומאמינה שאוכל לעזור לך.

אסנת.

    4690
    0